Gratis frakt på alle bestillinger!

Retur og reklamasjon

Kan jeg returnere en bestilling?

Vi tilbyr åpent kjøp i 30 dager etter mottak av din bestilling. Melding om at du ønsker å benytte angreretten må gis til oss innen fristen, ta gjerne kontakt med oss her.

Hvordan kan jeg returnere en bestilling?

Retur kan sendes til adressen nedenfor. Vi anbefaler at du sender pakken med sporing.

Returadresse: 
Juvelhuset AS
Postboks 100
5544 Vormedal

Hva er returkostnader?

I henhold til angrerettloven bæres returkostnadene av forbrukeren.

Hvis retur skyldes feillevering eller reklamasjon (feil på vare) vil vi selvsagt dekke returkostnaden. Ta kontakt med oss her i slike tilfeller.

Jeg har returnert en vare, hva skjer nå?

Vi behandler returer fortløpende, i travle perioder kan det ta litt lengre tid.

Hvis du har betalt med kort eller Vipps vil pengene bli tilbakeført til kortet eller Vipps-kontoen du har brukt.

Hvis du har valgt å betale med faktura, vil den bli slettet. Hvis du har betalt fakturaen vil Klarna ta kontakt med deg for å ordne med tilbakebetaling.

Jeg har mottatt feil eller en defekt vare

Ta gjerne kontakt med oss her så skal vi selvfølgelig være behjelpelig med å ordne opp i dette.

Jeg ønsker å bytte en vare

Ta gjerne kontakt med oss her så skal vi selvfølgelig være behjelpelig med dette.

Jeg fant ikke svaret på det jeg lurte på…

Ta gjerne kontakt med oss her så hjelper vi deg i løpet av kort tid.

Oppdaterer…
  • Du har ingen produkter i handlekurven.